∼ Hei hei ∼
Nå har jeg trent aktivt og godt i en god stund, i tillegg til at jeg har vært bittelitt flinkere med hva jeg putter i munnen min, så nå er det på tide med en ny update på hvordan det ligger an med målebåndet rundt omkring. Nå er det ikke sånn at jeg jobber spesifikt mot å få en smalere midje, og kun dét… jeg trener jo for å være i god form, ha en frisk kropp og en frisk og fin helse både fysisk og psykisk. De to siste ukene så har jeg løpt minimalt med intervaller, men det har kommet litt resultater allikevel, til tross for at jeg selv tror at ting går raskere når jeg tar med intervaller i programmet.


Apropos program, så er jeg klar over at fler av dere har etterlyst programmet mitt… men tingen er det at jeg ikke har hatt et fast program før for to uker siden, så jeg vil trene programmet litt mer, før jeg kommer med noen anbefalinger.
mindre mage Denne buksen her er morsom… Den har gått fra å passe perfekt, til å bli litt stor, til å være litt trang og nå til å bli litt stor igjen *haha*. Midjen har så langt minsket med 13 cm, lårene med –2,5 cm og rumpa/hoftene med 2 cm. Så… magen er den som er lettest å arbeide med i mitt tilfelle som dere ser *haha*, mens på rumpe og lår klamrer seg fast og er litt mer motvillige når det kommer til samarbeid. 

Ironisk nok til dette innlegget, så har jeg ikke hatt en eneste treningsøkt denne uken foreløpig, men planen er å ha en økt senere i kveld, og da en hver dag frem til fredag i hvertfall… så får vi se hva som skjer i helgen.