Good mandag!
… jeg håper i hvertfall at mandagen blir god, både for dere og for meg!

Her startet dagen for en del timer siden faktisk, og i skrivende stund er jeg vel på vei til trening, etter noen dager uten. Jeg fikk tilsammen fire økter forrige uke, og var kjempeflink frem til torsdag morgen, så kom fredagen og helgen, jeg skulle jobbe, og endte derfor opp med å spise godis, både på lørdag og søndag. Jaja… sånn kan det gå *haha*, og gjort er gjort – spist er spist.
4 økter er jo ikke noe å klage på, så ikke missforstå meg der… Det jeg skulle påpeke var godisen, og denne uken har jeg i hvertfall et mål om å ikke spise noe godis utenom lørdagen, og ikke like store mengder som den helgen som var nå. Derfor har jeg satt meg ned og planlagt maten for denne uken, noe jeg også vet at fler av dere har etterlyst. Derfor får dere listen min over middagene vi skal ha denne uken, mens pålegg og knekkebrød blir holdt utenfor siden det er så kjedelig. 

Mandag: Stekt laks med søtpotetstappe, asparges og bacon
Tirsdag: Kyllinggryte og hvitløksbrød
Onsdag: Kyllinggryte og hvitløksbrød (stor oppskrift, så den holder i 2 dager for oss)
Torsdag: Pastasalat med laks og rød pesto
Fredag: Hjemmelaget lasagne og salat
Lørdag: Lasagne og salat igjen
Søndag: Lefsepizza

Som dere sikkert ser, så har jeg blitt litt fan av å lage mat som kan spises dagen etter også. . . Dette betyr nemlig at jeg slipper å kokkelere på kjøkkenet 2 av 7 dager denne uken, og det betyr bedre tid til trening, eksamen, kos eller hva som nå skulle oppta tiden min.