Sånn-ja!

Da er jeg i gang igjen! Etter noen late dager i Croatia, som forresten var helt fantastisk, er jeg godt i gang med treningen igjen. Jeg skrev jo for noen uker tilbake at dette høsten skulle inneholde mer trening enn forrige skolesemester, og mer nyttig mat, og så langt har det gått ganske greit. Det ble selvfølgelig en del kosemat på ferie, men her hjemme har vi vært flinke nå.


I dag har jeg en forferdelig lang skoledag foran meg, men det skal absolutt bli en god en, for jeg har nemlig god lunsj/middag pakket ned i bagen og har akkurat lagt en strålende treningsøkt bak meg!
nikeA dro meg med ut på kveldstur i går, sånn at vi kunne løpe litt intervaller. Med VI mener jeg at han skulle rope start og stopp, mens jeg spurtet frem og tilbake på en grusvei i mørket… Så ukens første intervaller er utført, mens styrkeøkten ble utsatt til i dag tidlig. Treningsplanen min kan du finne her, så i dag ble det styrke for dag 1, med disse øvelsene:
smilyHipthrust Planke (ny variant!) – Bulgarsk utfallRussian twistQuadruped hip extensionLiggende beinhevBennch squat
Jeg utførte alle øvelsene rett etterhverandre, og tok heller 1-2 min pause etter at runden var ferdig.

Nå er det skole som gjelder, med eksamenslevering og bedriftsøkonomi… kos!
Følg med litt senere i dag, for da kommer det et supert tips til mat du kan ha med på skole/jobb, som smaker g-o-d-t ♥

sportsbhen kjøpte jeg i Croatia, men du finner den her (ADLINK)!