Hallo ♡ De av dere som har lest bloggen min en stund, har mest sannsynlig fått med seg at gerilja-intervaller er den store favoritten på løpefronten. Jeg liker å løpe og jeg liker å ha en effektiv økt, men jeg liker også å få det fort overstått… *haha*, og da er geriljaintervaller det beste i mine øyne. Her har jeg satt opp en økt jeg pleier å ta etter styrkeøktene mine og den tar ikke mer enn 10 minutter, men er absolutt effektiv.


Før du leser videre skal dere få en liten men veldig motiverende fakta som jeg fant i sta: Det sies at denne typen intervaller vil øke forbrenningen din ni ganger mer enn hva man hadde fått av 1 time på mølla, og at denne typen intervaller har best effekt på det håpløse magefettet (!!!) — Det kan man like! ♥
intervaller
Så, det jeg pleier å gjøre på disse 10 minuttene er å spurte så fort jeg klarer i 20 sekunder, og deretter stoppe opp og puste *hehe*  i 10 sekunder. Gjenta dette 6 ganger den første runden, så har du fullført 3 minutter av økten, og kan roe ned litt med 3 minutters rask gange (eller fortsette på neste runde hvis du orker)… Deretter kjører du på igjen med full spurt i 20 sekunder, stopper i 10, og gjentar dette 8 ganger så er du ferdig med dagens kardio. Hurra! Det beste er at dette kan gjøres både på mølle og utendørs. Løper du på mølle så hopper du bare av båndet, og står på sidene av mølla i de 10 sekundene du roer ned. 

Ha en god økt!