Hei hei ♡ Det er veldig deilig å ha fått dette løpet ut av hodet nå altså, til tross for at det ikke gikk like bra som forventet. Heller tvert i mot! Nå gleder jeg meg helt enormt til å kunne trene akkurat det jeg vil, når jeg vil, hva jeg vil og hvordan jeg vil, uten å ha noen form for konkurranse foran meg. For meg blir treningen best og mest morsom når jeg setter meg et mål som virker realistisk *hehe* og fyller ut planen med øvelser og oppsett som passer meg, interesserer meg og som jeg trives best med, og det skal bli helt sinnsykt godt å komme tilbake til disse rutinene! ♥ Jeg føler også at prestasjonene og resultatene kommer best også på denne måten.


Motivasjonen min er overraskende nok på topp for tiden til tross for at jeg har løpt rævva av meg i det siste. Men mye motivasjon eller ikke, jeg syns det alltid passer med litt ekstra inspirasjon i hverdagen så her får dere noen av mine siste favoritter fra weheartit.
motivasjon 1
Treningen må allikevel vente litt til for min del, til tross for at motivasjonen er på topp, for i dag har jeg fått den «gledelige» nyheten av kiropraktoren om at jeg må holde meg unna all slags trening i mange dager fremover. Jeg undersøkte kneet mitt tidligere i dag, og fikk vite at jeg har fått en overbelastning i muskelfestene og væskeoppsamling i kneet etter all løpingen, så for at det skal bli bra igjen må jeg la kneet få «fred og ro». Ganske godt å få skrivd det på bloggen også, så er det kanskje større sjanse for at dere ikke tror jeg er lat fordi jeg ikke løp de 30 kilometerne. *haha*
motivasjon2Så, hva jeg skal holde på med med tanke på trening de neste dagene er jeg ikke helt sikker på, men jeg ser for meg at det vil bli mer fokus på maten nå mens kneet er vondt, sånn at jeg ikke fyker opp i vekt *haha*… Kjenner allerede at det kommer til å gå kjempefint med hele 4 konfirmasjoner fremfor meg. Guuuud som jeg gleder meg til å komme i gang igjen! ♥