Kvinnemagasinet FemelleVåre bloggereBlogge hos oss?Ukens konkurranseFå nyhetsskriv




Arkiv for september 2014

Hei hei ♡
Jeg må bare dele to apper som jeg har blitt helt avhengige av, og som plutselig har fått meg til å mene at det å gå, ikke er så kjedelig lenger *haha*
favoritt apper
App nr 1: Moves, som teller aktiviteten din når du går, løper, sykler og til og med når du sitter på rumpa i en bil, buss eller på tog. Det var jo veldig populært med skritteller for noen år siden, og nå har en tipp-topp teller havnet i lommen min. Men det stopper ikke der…

appsFor App nr 2: Wokamon kan nemlig koble seg opp til App nr 1! Dette innebærer at du har en såkalt wokamon, som får næring igjennom at du er i bevegelse, som igjen gjør at den vokser og skaffer deg «diamanter» som du kan bruke på å kjøpe assesoarer til wokamonen din, finne den riktige verdenen for den og masse mer.


Jeg tuller faktisk ikke når jeg sier at jeg bevist GIKK til butikken i stede for å sykle her om dagen, kun for å få wokamonen min til neste level. Et annet vesen som også er veldig glad for at jeg skaffet meg disse appene er Cleo, som fikk noen ekstra lange turer mens jeg var hjemme, sånn at wokamonen min kunne få litt mer poeng.

Dette er ikke reklame på noen måte, kun et tips for de av dere som syns det er litt gøy med sånt som dette!


Halloo

Jeg skal virkelig ikke skryte på meg et rykte om at jeg er en solstråle klokken 6 om morgenen, og jeg er heller ikke en av dem som har fått det som rutine å trene før skole/jobb hver morgen, hele uka… Jeg har prøvd mange ganger, men det går over etter et par uker hver gang *haha*. Men er det en ting jeg er sinnsykt flink til, så er det å kose meg! Så her har dere noen tips til hvordan jeg gjør morgenene mine litt triveligere. GOD MANDAG!
fin start
1. Tenn lys: I hvertfall hvis du syns tente lys er koselig da :) Trenger jo ikke å lage julestemning om morgenen akkuratt, men et lite telys på badet, kjøkkene er nok for min del.

2. Stå opp 30 min før enn nødvendig: For å få litt kvalitetstid på morgenen hvor du kan lese nyheter, sjekke hva som har hendt på instagram illøpet av natten mens du koser deg under pleddet med noe godt å drikke.

3. Fortsettelse på forrige punkt… Lag favorittdrikken din: Dander en kopp varm te med honning, kaffe med kanel og melk (♥), varm melk med honning og kanel, kakao… ja listen er lang og er absolutt innafor både for hverdag- og helgemorgener.

4. Sett på musikk: Når du står opp kan du sette på favorittmusikken din over høytalerene, slik at du fokusere på goodfeelingen fra musikken i stede for å tenke på hvor trøtt og morgengretten du egentlig er. *kanskje?*

5. Gå en tur: Hvis du rekker det selvfølgelig. For oss hundeeiere så har man ikke noe valg, men det er overraskende godt å ta en runde i frisk morgenluft på noen minutter. Står du opp 30 minutter før, dropper punktene over og heller tar med deg kaffekoppen ut på en liten luftetur så rekker du jo dette fint.

Hei hei!

Gjett hvem som befinner seg i Croatia i dette øyeblikk! *Jeg*
Og gjett hvilken gruppe som rakk å gjøre ferdig en hel eksamen før helgen! *Gruppen min* 
2 uker før innlevering til og med, så det ga meg en veldig fin start på både helgen og miniferien min.


De neste dagene skal jeg endelig oppleve Croatia som jeg har hørt så mye fint om! Pappa og Kjersti har leilighet der, og jeg er vel den eneste i familien som ikke har vært der nå, så dette har jeg gledet meg til lenge!

happyJeg ble ferdig pakket ganske tidlig i går, og hadde en veldig fin lørdag med mamma-kos i Lillestrøm på dagen, og med taco-kos med Camilla på kvelden…. Men å sove, det skal man ikke få til! Flyet vårt gikk i syv tiden i dag tidlig, noe som betydde at jeg måtte opp klokken fire for å ordne meg. Når jeg fremdeles ikke hadde sovnet og klokken rundet tre, ga jeg opp og stod like gjerne opp for å lage meg kaffe *haha* Litt trøtt nå med andre ord, men det går bra!

Kameraet er med, Mia er min personlige fotograf de neste dagene og det er spådd fint vær her hele uken, så jeg gleder meg til å oppdatere dere underveis!

Enn så lenge… GOD SØNDAG!

God mandag !

Denne helgen har virkelig gått unna, med hele tre konfirmasjoner på planen, så nå er jeg mett på selskapsmat, kaker, tårer og bunadbruk for en god stund fremover. Jeg syns det er utrolig hyggelig og rørende med konfirmasjoner, men blir litt skremt over hvor fort tiden går, for ettersom at Mia og Pernille hadde konfirmasjon i år, betyr det at det er 7 år siden jeg hadde min.
Sykt… 
smil
Helgen har som dere skjønner vært veldig hyggelig, men nå er det tid for å sette i gang med hverdagen igjen, og her sparer vi virkelig ikke på kruttet! I skrivende stund sitter jeg med Daniel og Sammy (gruppa mi) på skolen og jobber med eksamen, noe vi skal gjøre så og si hver eneste dag denne uken. Jeg reiser til Croatia på søndag, så vi har et mål om å komme godt i gang innen fredag. Kjenner allerede at dette kan bli en hektisk uke, men det skal nok gå fint!

Ha en fin dag dere
 ♥

Innlegget inneholder annonselenker.

Nike Air Max// Sko: her eller her //
Jeg har siklet etter de hvite joggeskoene fra reebook og nike i hele sommer, men jeg kjenner meg selv såppas godt til å vite at jeg og hvite sko ikke er en veldig god kombinasjon, uansett hvor forsiktig jeg er… Så, da jeg fant disse Nike skoene i helsort her om dagen kunne jeg virkelig ikke la muligheten gå fra meg. Det var til og med siste paret i butikken så jeg tror det var skjebnen som slo inn der altså. Er de ikke fine?

Jeg er i hvertfall kjempefornøyd, og de glir rett inn i den kjedelige og «normale» garderoben min *haha* er ikke tull en gang…

Innlegget inneholder annonselenker

workoutbagLitt komisk at jeg for bare et par dager siden skrev at dagene mine ikke var så hektiske, for i dag har jeg en helt annen oppfatning av hverdagen min *haha*, men jeg holder ut! I dag har jeg jobbet med det faget jeg har hatt mest utfordringer med så langt, bedriftsøkonomi, men det føles ut som at det løsner litt etter litt *endelig*.


Men etter x-antall timer med jobbing så er det på tide å få inn en treningsøkt, og i den anledning syns jeg det hadde vært gøy med et lite veskeinnlegg. Siden hverdagsvesken min er et totalt kaos, har jeg tatt for meg den eneste vesken det faktisk er litt system i…. treningsbagen!
workout bag1: Tangleteezer hårbørste: Uansett hvor nøye jeg fikser hestehalen eller fletta før jeg drar på treningssenteret, så er det alltid noe som har falt ut eller bustet seg til når jeg først kommer meg dit. Greit med en liten og lett børste tilgjengelig da, så får jeg heller se ut som et troll etter økten er ferdig. *hehe*. Du finner den her

2: Sko: Gode treningssko er viktig, spesielt under løping men også under styrke. Nike sko bruker jeg aldri når jeg løper, men kan godt bruke dem når jeg skal trene overkropp for eksempel. Jeg finner desverre ikke skoene mine noen steder nå, men jeg fant noen lignende sko her

3: God genser: Jeg syns det alltid er godt å dra på seg en varm, casuall genser, etter en svett treningsøkt. Det er kanskje rart, men jeg føler jeg skitner til ytterjakkene mine hvis jeg tar dem rett på svett hud, og det er ikke noen hemlighet at det er mye mindre jobb å slenge en genser i vaskemaskinen enn en dunjakke. Grå genser her.

4: Hansker: Jeg har ingen planer om å leve som en fitnessutøver, skal ikke prestere i noen vektløftingkonkurranse og er derfor ikke interessert i å trene på meg træææl i håndflatene, og i tillegg så får jeg et bedre grep… ferdig snakka! Lignende hansker her.

5: Flaske: Enten det er bcaa eller vann i flaska, den skal med! Glemmer jeg igjen drikkeflasken min hjemme må jeg nesten reise hjem igjen for å hente den, eller kjøpe meg en ny en på treningssenteret. Må-ha-drikke-på-trening, og jeg drikker ikke av springen. Lignende laske her.
bagSå, ikke noe hokus pokus i baggen min som dere ser, men den ser naturligvis litt annerledes ut de dagene det er fryktelig travelt og jeg må ha med både mat, drikke, klær osv… Men det kan vi ta en annen gang! HeHe
Bagen min har jeg forresten kjøpt på sportsavdelingen til H&M, så det er mulig at du finner den der… ellers så har jeg funnet en som ligner litt her.

Nå skal det leses, jobbes og noteres litt til her, før jeg tar med meg bagen på en tur til treningssenteret! Ha en fin onsdagskveld 

I går hadde jeg ukens første treningsøkt, sent sent på kvelden ettersom at treningssenteret har utvidet åpningstidene sine. Veldig deilig hvis man er mest motivert på kvelden!


I går var det bein, rumpe og intervaller som stod på planen… Jeg holder meg unna løpingen en uke til tenker jeg, men så langt så har kneet bare blitt bedre og bedre, og jeg fikk ikke vondt under noen av øvelsene hvor kneet var aktivt i går, så det er bra! Jeg tok de «vanlige» øvelsene som bulgarsk utfall, tåhev, knebøy og quadruped hip-extensions i går, forsøkte meg også på en øvelse jeg aldri har tatt… nemlig bench squat!

rompeøvelse//kjempegammelt bilde, men jeg orket ikke noen nye nå *lat…* haha//

Bench Squat ble helt klart en ny favorittøvelse, som jeg personlig likte mye – MYE bedre enn knebøy, hvor jeg har store problemer med å holde en stabil kjerne, har for svai rygg og for stive ankler. Med denne øvelsen kom jeg lenger ned, fikk kjempegod kontakt med bakdelen *hihi* og klarte å holde rygen og magen stabil hele tiden, og følte egentlig at alt gikk slik som det skulle. Du finner bildet for øvelsen her (øvelse 2), hvis du i likhet med meg ikke har hørt om denne før

Kjenner du til denne øvelsen fra før? 

Hei hei

Å herlighet, ord kan ikke beskrive hvor godt det var å komme hjem fra skolen i går, med en eske full av deilige makroner. Helt siden fredag forrige uke har jeg hatt lyst på dette, men det blir liksom litt mye styr å reise inn til oslo for å kjøpe makroner når du ikke skal noe annet der. . . Men i går var jeg jo på skolen, og da tok jeg med meg en eske i samme slengen *hihi*
makroner
Jeg har forsøkt å lage dette to ganger tidligere, men det har blitt total fiasko hver gang. Så hvis dere har noen supre oppskrifter på lager, må dere gjerne dele dem med meg ♥ Ekstra stas hvis dere vet om en «forsunnet» oppskrift også… haha

jeg ikke klarer meg uten….

Dagene mine er ikke så veldig hektiske foreløpig, men jeg har allikevel mer enn nok på agendaen til å føle på stresset, så hodet har mer enn nok å jobbe med allikevel… Hektiske dager eller ikke, så er det visse ting jeg må ha for å føle at alt er ok *haha*, og for at de hektiske dagen ikke skal bli noe mer frustrerende enn det de allerede kanskje er.


Kaffe: Hvem skulle trodd det for noen år siden! Jeg klarer ikke helt sort kaffe enda og må ha i 2 sukketter, helst melk og kanel for at jeg skal få det i meg. Minime-maskinen min blir brukt opptil flere ganger illøpet av dagen, og jeg får rett og slett ikke nok av den kaffen jeg lager ut av disse kapslene. Jeg kan i hvertfall ikke starte en travel dag uten kaffekoppen min.

Mobilen min: Litt skummelt å tenke på hvor mye jeg faktisk bruker denne saken hver-eneste-dag, men sånn har det blitt i 2014. Jeg sjekker instagram, bloglovin, facebook og snapchat så mange ganger illøpet av en dag at jeg faktisk ikke har tellingen på det, og jeg sjekker de ulike appene i akkurat denne rekkefølgen *haha*.
5t3Musikk: Jeg bruker musikk så og si hele tiden. På bussen, på trening, når jeg leser, når jeg skal slappe av… og jeg har spillelister for en hver anledning. Egen studieliste med klassisk musikk til og med *haha*, men den funker suverent! Ellers så har jeg en veldig variert musikksmak og kan høre på alle slags sjangere egentlig.

8hourCream: Fra Elizabeth Arden… Jeg blogget om denne for 2 år siden eller noe, men den må bli tatt med på denne listen. Altså, kremer, munnsårplastere, aftersun, leppomade osv osv kan bare gå og legge seg! Denne kremen fjerner de tørre flekkene i annsiktet mitt, fikser solbrente skinn, gjør leppene myke, fjerner munnsår/forkjølelsessår oooog den fikser irritert hud. Den har ihvertfall reddet meg gang på gang, etter å ha påført kremen før jeg legger meg og latt den virke over natten.
For litt siden fikk jeg tørre munnviker/munnsår for første gang siden barneskolen, og holdt på å bli gal. Jeg hadde gåt tom for kremen min, og forsøkte å fjerne det med alt mulig rart… etter 2 (!!!) uker fikk jeg lønn og kunne kjøpe meg kremen igjen, smurte på med kremen igjennom dagen…. dagen etter var sårene borteNB: Dette er IKKE sponset, men rett og slett et vidunderprodukt jeg har brukt siden barneskolen og som jeg omtaler som «magi på tube«.

Varme gensere: Varme gensere henger fremme i skapet mitt året rundt, samme om det er vinter, sommer, høst eller vår. Jeg elsker å pakke meg inn i varmt tøy når jeg er litt frysen… noe jeg generelt sett er veldig ofte.
5t ♥

Goood morgen og god mandag! 

Mandag er dagen jeg liker minst av alle ukedagene, men etter x-antall sure mandager, har jeg lært meg at så lenge man står opp med en positiv innstilling, blir som regel mandagen like fin som resten av ukedagene også.
monday
Jeg er veldig heldig som starter sent på skolen hver mandag, noe som gjør at jeg har mulighet til å starte uken på en rolig og behagelig måte. Denne morgenen ble ikke noe unntak, og siden jeg har lest meg opp på dagens forelesning i helgen, kunne jeg både sove helt til jeg våknet av meg selv i dag, lage meg en god frokost og allikevel ha mer enn nok tid til å få gjøre det jeg har lyst til.
frokostMandagsfrokosten min så slik ut: omelett med kokt skinke, salt og pepper, en neve nøtter og en god kopp med kaffi. Det er vel ikke helt normalt å ha en sååå behagelig mandag med mindre man er toppblogger, hjemmeværende eller pansjonist *haha*, så jeg skal passe på å nyte disse mandagene dette semester ihvertfall!
kaffeNå skal jeg komme meg ut på langtur med Cleo → Ha en fin mandag alle sammen!

Hei hei ♥ Skulle egentlig skrive «god morgen», men det er vel litt for sent til det nå…. I dag har vi den første lørdagen på lenge, hvor der verken er konfirmasjon, jobb eller andre ting som står på agendaen og det er utrolig godt. Det blir pensumlesing på både A og meg i dag, men helgefølelsen er her forde.


Siden vi hadde så god tid i dag, lagde jeg en god frokost til oss for en gangs skyld. Sprøstekt bacon, eggerøre, varme rundstykker og kaffe. M-M-M!! Alt som har med egg å gjøre faller somregel i smak hos denne jenta, men eggerøre er vel det som er desidert lettest å lage, i tillegg til at det er ferdig på null komma niks! Frokosten ble i hvertfall veldig god :-)
perfDet ble forresten en treningsøkt på meg i går, med bryst, biceps og kjernemuskulatur i fokus, noe som har resultert i en veldig støl kropp i dag *haha*. Armene har jo ikke fått så mye oppmerksomhet de siste månedene for å si det sånn, så dere kan jo bare tenke dere hvordan de er nå etter 3 måneder «ferie». Godvond følelse da :-) 

Nå skal det leses om forbrukersosiologi her! God lørdag alle sammen! ♥

Trening, trening, trening ♣ En fin ting som både gir overskudd, glede og en fornøyd kropp! Er det en ting jeg lærte meg under de to første semesterene på skolen, så var det at trening er noe man m-å ta seg tid til. Til tross for at jeg følte at jeg måtte sitte med nesa i pensum 24/7 i eksamensperioden, så merket jeg stor forskjell på energien og fokuset mitt de dagene jeg faktisk kom meg ut av kontoret og inn på treningssenteret. Så i høst…. skal jeg trene, hele veien mot eksamen! *haha*  
treningsplan
Jeg vet jo hva jeg trives best med, og hvordan timeplanen min ser ut, og for meg er fire treningsøkter i uken et realistisk mål. I tillegg får jeg to økter av min storre favoritt (bein, rumpe og intervaller), og blir det en dag til overs får jeg heller ta den treningsøkten som en bonus. Treningssenteret jeg trener på har i tillegg utvidet åpningstiden sin til 05:00-24:00 så jeg har virkelig ingen unnskyldning til å ikke rekke dette her.

Neste steg nå, blir å finne ut hvilke øvelser jeg skal ta med i programmet mitt! GØY ♥

3God fredag dere! ♥ I dag startet jeg dagen med et besøk hos kiropraktoren igjen, og fikk en litt hyggeligere tilbakemelding enn forrige gang. Kneet er blitt noe bedre, jeg får lov til å starte forsiktig med trening igjen og jeg er kjempeglad! Løping skulle jeg holde meg unna en stund til, ettersom at skaden kunne blusse opp igjen, men det er heeeelt greit!


Livet mitt har ikke hatt så mye bloggmateriale i det siste,  ettersom at jeg har hatt treningsforbud, spist det samme som jeg har postet på bloggen de tidligere ukene, lest masse pensum og jobbet… Ikke så mye spennende med andre ord, men nå som jeg endelig kan bevege meg litt igjen skal det nok bli andre boller *hehe*. Jeg er kjempemotivert for en aktiv høst, og er også motivert for å finne noen nye spennende oppskrifter på nyttig mat, så før jeg setter i gang med dagens pensum, skal jeg lage meg en deilig kopp kaffe og planlegge treningsøktene for resten av høsten, og lete etter noen inspirerende retter. Deler med dere senere! 

Nelly// 1 // 2 // 3 // 4 // 5  //

adlinks

Hallo ♡ De av dere som har lest bloggen min en stund, har mest sannsynlig fått med seg at gerilja-intervaller er den store favoritten på løpefronten. Jeg liker å løpe og jeg liker å ha en effektiv økt, men jeg liker også å få det fort overstått… *haha*, og da er geriljaintervaller det beste i mine øyne. Her har jeg satt opp en økt jeg pleier å ta etter styrkeøktene mine og den tar ikke mer enn 10 minutter, men er absolutt effektiv.


Før du leser videre skal dere få en liten men veldig motiverende fakta som jeg fant i sta: Det sies at denne typen intervaller vil øke forbrenningen din ni ganger mer enn hva man hadde fått av 1 time på mølla, og at denne typen intervaller har best effekt på det håpløse magefettet (!!!) — Det kan man like! ♥
intervaller
Så, det jeg pleier å gjøre på disse 10 minuttene er å spurte så fort jeg klarer i 20 sekunder, og deretter stoppe opp og puste *hehe*  i 10 sekunder. Gjenta dette 6 ganger den første runden, så har du fullført 3 minutter av økten, og kan roe ned litt med 3 minutters rask gange (eller fortsette på neste runde hvis du orker)… Deretter kjører du på igjen med full spurt i 20 sekunder, stopper i 10, og gjentar dette 8 ganger så er du ferdig med dagens kardio. Hurra! Det beste er at dette kan gjøres både på mølle og utendørs. Løper du på mølle så hopper du bare av båndet, og står på sidene av mølla i de 10 sekundene du roer ned. 

Ha en god økt! 

Hei hei ♡ Det er veldig deilig å ha fått dette løpet ut av hodet nå altså, til tross for at det ikke gikk like bra som forventet. Heller tvert i mot! Nå gleder jeg meg helt enormt til å kunne trene akkurat det jeg vil, når jeg vil, hva jeg vil og hvordan jeg vil, uten å ha noen form for konkurranse foran meg. For meg blir treningen best og mest morsom når jeg setter meg et mål som virker realistisk *hehe* og fyller ut planen med øvelser og oppsett som passer meg, interesserer meg og som jeg trives best med, og det skal bli helt sinnsykt godt å komme tilbake til disse rutinene! ♥ Jeg føler også at prestasjonene og resultatene kommer best også på denne måten.


Motivasjonen min er overraskende nok på topp for tiden til tross for at jeg har løpt rævva av meg i det siste. Men mye motivasjon eller ikke, jeg syns det alltid passer med litt ekstra inspirasjon i hverdagen så her får dere noen av mine siste favoritter fra weheartit.
motivasjon 1
Treningen må allikevel vente litt til for min del, til tross for at motivasjonen er på topp, for i dag har jeg fått den «gledelige» nyheten av kiropraktoren om at jeg må holde meg unna all slags trening i mange dager fremover. Jeg undersøkte kneet mitt tidligere i dag, og fikk vite at jeg har fått en overbelastning i muskelfestene og væskeoppsamling i kneet etter all løpingen, så for at det skal bli bra igjen må jeg la kneet få «fred og ro». Ganske godt å få skrivd det på bloggen også, så er det kanskje større sjanse for at dere ikke tror jeg er lat fordi jeg ikke løp de 30 kilometerne. *haha*
motivasjon2Så, hva jeg skal holde på med med tanke på trening de neste dagene er jeg ikke helt sikker på, men jeg ser for meg at det vil bli mer fokus på maten nå mens kneet er vondt, sånn at jeg ikke fyker opp i vekt *haha*… Kjenner allerede at det kommer til å gå kjempefint med hele 4 konfirmasjoner fremfor meg. Guuuud som jeg gleder meg til å komme i gang igjen! ♥

Vel, som dere sikkert skjønner så ble det ikke noe Nordmarkstravern på lørdag med resten av Helly Hansen-gjengen, for da er det nemlig lillesøster Mia sin konfirmasjon, som jeg selvfølgelig må være i. Jeg har visst dette lenge og har derfor vært innstilt på å løpe 3 mil alene en av dagene før det selve løpet, og den store dagen falt altså på tirsdag 2.september. Dere kan jo se for dere hvor mye jeg gruet meg til dette, med tanke på at det i motsetning til Nordmarkstraverns 700 påmeldte så ville de kun være meg og sykkelfølget mitt (Pernille og A) som kunne motivere meg igjennom disse kilometerne. *Snilt av dem å bli med altså!*


Jeg har jo trent meg opp til dette målet i flere måneder nå, men som dere husker i forrige innlegg så har det jo vært en del hindere underveis, så jeg var veldig spent på hvordan det kom til å gå og var egentlig mest innstilt på å «bare» klare å fullføre de 3 milene.
HH1Løpet startet fint og de første 2 kilometerne *haha* var uten smerter, men som jeg nevnte i det forrige innlegget så har det høyre kneet mitt vært ganske vondt de siste ukene nå, og smertene kom selvfølgelig etter bare 2 km. Så da var det bare å bite tennene sammen, prøve å stenge tankene ute og fokusere på å nå målet. *Da hadde jeg jo bare 2,8 mil igjen å løpe ….*haha**
HH2Etter 1,5 mil og noen sinnsyke smerter i kneet begynte jeg derimot å tvile litt på om jeg kom til å klare runden vi hadde lagt opp én gang til, for da hadde jeg så vondt at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. 1,5 mil er langt i mitt hode i hvertfall og bare det å se at du har løpt halveis og vite at du skal ta den samme, lange runden igjen skapte litt av en prosess inni hodet mitt *haha* Men jeg fortsatte litt til og var veldig glad for at sykkelfølget motiverte meg når de så at jeg slet… 
HH3De neste 5 kilometerne ble allikevel så smertefulle at tårene begynte å trille nedover kinnene mine, jeg slet både med å gå og løpe, så jeg måtte gi meg etter 2 mil. Skuffelsen etter å ha sagt NEI, DETTE KLARER JEG IKKE, etter å ha gått og jogget om hverandre for å finne en måte som ikke var vond, var helt jævlig…   Jeg var så skuffet over å ikke ha løpt 30 km, så skuffet over alt som har gått galt i sommer med treningen og skuffet over meg selv fordi jeg ikke klarte å «stenge» smertene ute.

Men altså, 2 mil er ikke lite det heller, så jeg er fornøyd over innsatsen og jeg løp jo faktisk 1,8 mil med smerter! Men allikevel, det er kjedelig å ikke få til det man vil. Men nå har jeg i hvertfall prøvd, jeg har gjort mitt absolutt beste og presset meg til det ytterste, for jeg kunne virkelig ikke løpt en meter til i går. . . :-)