Goood kveld! ♡ Nå har jeg akkurat kommet meg hjem fra en knall intervalløkt dere! 10 min oppvarming, 20 min med intervaller (2 min løp, 1 min aktiv hvile) og 12 drag med gerilja-intervaller. Løpeformen må komme på plass igjen, og nå begynner jeg endelig å merke at jeg nermer meg min «gamle» løpeform.
___________________________________________________________________________________________________________________
Men nok om det! Mange av dere har etterlyst en ukentlig update på hva vi planlegger å ha til middag, nå som vi har blitt så flinke til å handle én-gang-i-uken. Så nå tenkte jeg at jeg kunne begynne å legge ut dette hver mandag! 
11
Syns dette gamle bildet passet godt til dette innlegget, haha. . . jeg var litt mer kreativ med headere før tydeligvis!

Mandag: Lapskaus (på boks, etter «mannens» ønske).
Tirsdag: Laks med majones, krydder og hjemmelaget potetstappe (inspirert av Marte).
Onsdag: Kylling, stekt ris og sursøtsaus.
Torsdag: Hjemmelaget tomatsuppe med egg.
Fredag: Tacooo.
Lørdag: Hjemmelaget lasagne og salat.
Søndag: Rester fra lørdagen.
___________________________________________________________________________________________________________________
Så, da har dere middagsuken vår, og så lenge man har dette klart, er det ikke lenger noe problem å sette i gang med matlagingen når du kommer hjem, og det sparer både tid og penger. Hurra for det!