Halloo ♥ Nå er jeg endelig i en god treningsperiode igjen, hvor motivasjonen er på topp! Jeg lyver bittelitt akkurat nå, for dørstokkmila var sinnsyk lang i går kveld *haha*. Takk og lov for en kjæreste som pusher litt når det trengs, for vi kom oss avgårde til slutt og fikk en god økt på overkroppen.
____________________________________________________________________________________________________
Jeg har ikke noen fast treningsplan akkurat nå *kanskje litt dumt*, men jeg syns det er veldig greit å kunne ta dag for dag og bestemme meg for hva jeg skal trene den dagen jeg faktisk skal trene. Man vet jo til en hver tid hva man har trent, hva man bør trene og hvor mange ganger man ønsker å trene den bestemte delen av kroppen, så jeg føler dette funker fint. . . Uken er ikke over enda, men her er i hvertfall de øktene jeg har hatt så langt, samt de øktene jeg kommer til å ha de siste dagene *hvis alt går som planlagt*.
Treningsplan 1Som dere ser så har jeg endelig fått strikken min i posten, og har allerede brukt den et par ganger… AND I LOVE IT! Jeg husker ikke hvor jeg leste det, men strikk er absolutt ikke noe negativt i pullups og chins. Riktig teknik er vitktig vet dere og med strikk føler jeg at jeg gjør det helt riktig i motsetning til hvis jeg gjør det uten, hvor det er lett å svinge og gynge noe innmari... Samtidig klarer jeg flere sett og reps, noe som også er veldig stas!
____________________________________________________________________________________________________
Nå satser jeg på at de planlagte powerwalkene mine går som planlagt mens jeg er på hytta. . . Veldig kjekt med en energisk hund da, for jeg har jo faktisk ikke noe annet valg egentlig *haha*. . .

Gooood helg!