Et av mine hovedmål innenfor treningen nå i dag er å klare x-antall repetisjoner i pullups til sommeren. Det vil si mer enn 2 *haha*. Jeg får som regel hjelp av A de gangene jeg tar det, og da klarer jeg selvfølgelig litt mer, men det hadde vært utrolig kult om jeg hadde fått til dette på egenhånd, helt uten hjelp… //Dette innlegget inneholder annonselenke//
____________________________________________________________________________________________________
På det forrige treningsenteret jeg trente på hadde de faktisk en haug av strikker man kunne bruke til blant annet pullups, noe jeg har savnet veldig. Det er jo litt «juks», men for meg var det en veldig fin måte å få inn teknikken samtidig som at jeg klarte flere repetisjoner. Man holder seg naturligvis ikke til den samme strikken hele tiden, for målet er jo å bli sterkere eller hva? 
pullups med strikkSå, nå har jeg bestilt meg min egen strikk *siden de ikke har det på det stedet jeg trener nå*, og jeg gleder meg til pakken kommer i posten! Jeg bestilte den fra Gymgrossisten, med tykkelsen 44 mm, og du finner den her. Jeg var litt usikker på hvilken tykkelse jeg skulle ta, men jeg starter med denne, så får jeg heller kjøpe meg strikker med mindre og mindre tykkelse underveis.
____________________________________________________________________________________________________
Bare et lite tips til dere, hvis det er fler av oss som ønsker å mestre chins, pull ups osv… men som er litt for svak i overkroppen og litt for tung i rompa *hehe*  :-)