Da var ukens siste treningsøkt fullført, og dét med glans! Det ble styrke på kjerne og rumpe i dag + en liten bonus med noen «bli-bedre-i-pullups» øvelser. Jeg fikk også trent litt balanse i dag, og løpt 5 km… Veldig fornøyd med økten, og i dag var jeg også så «flink» at jeg brukte litt tid på å tøye ut også. Jeg har vært alt for dårlig på dette i det siste…
SONY DSC
Siden jeg har vært så dårlig til å oppdatere dere på treningsøktene i det siste, tenkte jeg det kunne være greit å vise dere planen jeg har hatt denne uken. Jeg syns fire økter er opptimalt for meg nå som jeg har eksamensarbeid opp til ørene og jobb, så får de ekstra øktene jeg eventuelt har tid til bli en «bonus».*hehe*
treninsøkterSom dere ser, blir det mye rompe og kjerne for tiden, men det er egentlig mest for å gjøre ryggen min litt sterkere. Etter to uker med fokus på dette har smertene faktisk begynt å avta, noe jeg er overlykkelig for, så forhåpentligvis blir de helt borte ganske snart!
___________________________________________________________________________________________________________
Nå skal vi straks sette i gang med middagsplanleggingen, og for første gang, noen sinne så gleder jeg meg faktisk til mandagen *whaaat!?*, til å handle inn alle godsakene, og fylle opp kjøleskapet til randen!