løp2 Ok, nå har det blitt forandringer i planene når det kommer til trening. Dere vet at jeg egentlig skulle løpe halvmarathon til høsten… Det dropper jeg. Altså, jeg hadde helt sikkert klart det, og det virket kjempefristende helt i starten. Men de siste ukene har jeg kun blitt stresset av tanken, mistet lysten helt og rett og slett blitt umotivert. Jeg er veldig glad i og løpe, men «konkurranser» og tidsmåler, nummer på brystet og masse folk er ikke helt min greie. Så, da ble det sånn.
løp
I tilegg har jeg savnet den gamle treningsmetoden min, med styrke på hele kroppen, dag for dag, og løping når jeg selv følte for det. Likte øvelsene jeg fikk i halvamarathon-programmet også, men det ble ikke helt meg. Så, etter en prat med Elixia ble vi enige om at jeg skal gå tilbake til den gamle treningsmetoden min, da det er dette jeg syns er gøy! Trening skal jo være gøy eller hva?
løp3
Så i går hadde jeg min første skulder og biceps-økt siden april, og jeg er dritstøl i dag. *haha* Men det er veldig godt da! Jeg startet på Elixia og kjørte disse øvelsene: Skulderpress Sidehev Fronthev Sittende bicepscurl og Hammercurl. I tilegg tok jeg et sett med knebøy *den store favoritten* bare fordi jeg hadde lyst.
løp4Deretter tok jeg meg en 1,5 km kort joggetur i solsteiken, bort til tante hvor Zack stod og ventet på meg. Vi gikk en 3 km lang tur rundt i Lillestrøm, og deretter gikk jeg heeeeelt hjem igjen. en veldig fin treningsøkt med andre ord med både styrke og 6,5 km med litt jogging og powerwalk i frisk luft. Kjempegodt og være «tilbake» igjen etter noen uker med pause for og si det sånn! Nå er motivasjonen tilbake, og det er helt fantastisk!