FEELINGHei hei ♡ Jeg rakk aldri og poste treningsinnlegget fra i går, noe jeg faktisk må gjøre da jeg er stølere enn noen gang i dag. Jeg hadde som dere vet styrke på bein og rumpe i går, og dette trener jeg jo opptil to ganger i uken, men alikevel ble jeg dritstøl denne gangen, allerede på vei ut til garderoben! Dere vet den følelsen man får etter en skikkelig bra treningsøkt…Følelsen av at kroppen skriker av lykke, svetter og er kjempefornøyd. Den følelsen fikk jeg i går. I tilegg var rumpa mi så «banka» at det føltes ut som jeg hadde tidenes sprettrumpe når jeg gikk ut til garderoben. *Morro* Men den følelsen forsvant da jeg så på den i speilet da. *haha*

Jeg startet med og varme opp med rask gange og 5 % stigning på mølla i 10 minutter, før jeg begynte og tøye ut hofteleddet, rumpa og de delene av kroppen jeg skulle trene. Deretter gikk det tiløvelsene, som var: ♥ Benpress (gå dypt, og du klarer mye tyngre enn det du tror!)♥ Knebøy ♥ Hip Thrust ♥ Bulgarske utfall   Gjør som denne karen her og du kommer til og kjenne rumpa jobbe noe innmari!
frokostEtter treningen sposte jeg en god frokost bestående av mager cottage cheese, frosne blåbær og jordbær. Cottage Cheese har jeg ikke spist på over et år sikkert, men jeg kan ikke begripe hvorfor jeg har sluttet med det?! Til tross for at jeg er tom for sukrin, smakte denne frokosten veldig godt når blåbærene og jordbærene smeltet, og ga en frisk og god saft sammen med cottage cheesen. Absolutt og anbefale og du trenger litt proteiner og litt søtt på morgenkvisten. Nam nam nam!

Jeg var veldig fornøyd med gårsdagens økt altså, så dere kan jo teste det ut dere også! Bein og rumpe er min favorittøkt når det kommer til styrketrening, for jeg får alltid god kontakt med musklene. Beste følelsen ♡