SONY DSCKan du legge ut bilder av leiligheten deres?
Det kan jeg når jeg har tatt litt nye bilder og evt lagd en video. I mellomtiden kan du jo titte her

Hvor stor er leiligheten deres?
75 kvm tror jeg.

Kan du fortelle detaljert om hvordan det var å starte den nye «livsstilen»? Hva fikk deg til å begynne og hva har vært det verste?
Dette har jeg skrivd detaljert om herDet værste med å holde på med dette var at jeg gikk fra og være sofagris til å være på treningssenteret flere ganger i uken. PAIN helt i starten, men etter noen måneder var smerten, usikkerheten og den lave selvfølelsen borte, og jeg var bitt av treningsbasillen.

Hvem er A!?
Det er den kjekke kjæresten min, som ikke ønsker å bli klistret utover bloggen her til en hver tid. Han er en hann, er høy, mørk og en skikkelig kjekkas, haha! Har fått tilatelse til å klistre han på bloggen i dag da… se litt lenger ned!

Hvor lenge har du og A vært sammen?
Vi har vært sammen i 3 og et halvt år.

Hvordan møttes dere?
Skal forsøke og gjøre dette svaret kort og ikke klissete… Vi gikk på samme ungdomsskole i Lillestrøm, han var et år eldre og jeg syns han var kjempekjekk. Vi var litt frem og tilbake mens vi gikk der, men det ble liksom aldri noe stort ut av det, 3 uker som kjærester og det var det. Det ble null kontakt i 3 år etter fjortis-tiden ca, helt til han spurte om vi skulle treffes en ettermidag i juli for snart 4 år siden. Jeg var drittlei alt av gutter, håpløse forelskelser og hadde innstilt meg på og være forever alone, haha! Men jeg sa ja til og treffe han, og ble solgt med en gang. Siden da har vi holdt sammen, og jeg er kjempeforelsket fortsatt <3 ææææ, klissete! 
kjekkasHadde du mye cellulitter på magen og lår før du begynte å trene?
Jeg har aldri hatt cellulitter på magen, men på rumpa/baksiden av lårene hadde jeg mye, og noe er der fortsatt… Betydelig mindre, men de holder seg fast alt de kan, hehe… Men dette er faktisk ikke noe som plager meg mye, siden det var mye værre før. Men vil jo veldig gjerne ha en helt cellulittfri rumpe, men de aller fleste har vel litt.

Hvor mye kondis la du vekt på da i forhold til styrke?
I starten trente jeg cardio etter hver styrkeøkt, men nå etter mye slit med beinhinnebetennelse og vond rygg, blir det som regel bare 2-3 økter i uken. Du kan lese hvordan treningsprogrammet mitt ser ut her

Har du funnet ut hva du vil studere?
Jeg er ganske sikkert, men livredd for å gå på den samme smellen som sist, en gang til! Men det blir forhåpentligvis journalistikk på Norges Kreative Fagskole til høsten. Om noen av dere har erfaringer fra denne skolen/dette studiet må dere gjerne ta kontakt med meg! aninekristin@hotmail.com

Hvilke type karbohydrater spiser du?
Hmmm. Brød, ris, pasta, og grønnsaker.

Ca. hvor mye proteiner får du i deg i løpet av en dag?
I have no idea! Fører jo ikke opp maten min så ofte lenger, så jeg har faktisk ikke peiling. Men det blir vel rundt 100 g tror jeg +/-

Squat
Hvilken er din favoritt rumpe-øvelse?
Hmmm, vanskelig spørsmål for jeg er veldig glad i alle rumpeøvelsene. Men favorittene er Hipthrustknebøy og bulgarsk utfall.

Har du fortsatt energi og overskudd etter du gikk ned i vekt, og ikke har så høyt kcal innhold hver dag?
Ja absolutt, hvis ikke mer. Nå tror jeg kanskje du mente lavt kcal-innhold hver dag? For da jeg gikk ned i vekt hadde jeg jo et kcal-underskudd, og nå ligger jeg på rundt 2000 +/- , om dagen for å holde vekten stabil. Men jeg har like mye energi og overskudd nå som da. Så det gjelder egentlig og bare velge riktig mat og trene ved siden av. Jeg har aldri vært plaget av underskuddet, for jeg spiste det jeg ville, fikk i meg masse mat, men som inneholdt færre kalorier. Så ta smarte valg, ikke gå rundt sulten og vær i bevegelse : )

Hva var motivasjonen og inspirasjonen din?
Motivasjonen og inspirasjonen min var egentlig bare meg selv, faktisk. Jeg ønsket å bli den beste versjonen av meg selv, og etter en lang tid med hard trening og sunn kost kunne jeg se forandringer, noe som motiverte meg til de grader. Ble selvfølgelig motivert av andre treningsblogger, bilder osv, men dette var bare noe jeg så på for å peppe meg selv opp enda mer.

Har hørt at p-piller kan forsinke fremgang når det kommer til trening, bruker du p-piller eller holder du deg unna? 
Dette har jeg hørt også, men jeg knasker p-piller forde og har gjort det både før og etter vektnedgangen i fjor. Tar ingen sjanser her i gården, så om disse små pillene gjør at resultatene kommer senere bryr jeg meg fint lite om. Da får man bare stå på og fortsette litt lenger i såfall. Syns det virker mer «fornuftig», men det er jo opp til hver enkelt.
løpHar vekten holdt seg stabil?
Jaa, veldig! Har værken gått opp eller ned siden i fjor sommer, så jeg er glad jeg gikk ned i vekt på den måten jeg gjorde! Ikke noen drastiske forandringer på veldig kort tid, noe som gjorde at kroppen tilpasset seg den nye livsstilen min.

Hvor mange kcal ligger du sånn ca på en dag?
Veldig varierende, men jeg ligger vel på 1600-2500 om dagen. Veldig forskjellig fra dag til dag, men på en helt vanlig dag holder jeg meg nok på 2000.

Hvor mye veier du nå?
Hemmelig! Men jeg har ikke gått opp eller ned siden i fjor, wuhuuu :D

tekst