Hei hei! Da har dere første delen av spørsmålsrunden her, og jeg håper dere liker svarene. Neste del kommer endten i løpet av dagen eller morgendagen anine-og-pernille2-700x465Har du en søster?
Jeg har faktisk 3 halvsøstre, og to stesøstre! Girlpower deluxe, men Pernille er vel den dere har sett mest av på bloggen tror jeg.

Hvilken protein og kosttilskudd bruker du?
Jeg bruker denne  (adlink), med smaken Double Rich Chocolate! Beste jeg har smakt! Ellers så tar jeg en spiseskje med tran hver dag! Smaker vondt, men det er det som funker… Haha

Vet du noen bra metoder for å få det vekk mest på magen!?
Tren styrke på hele kroppen, øk tyngden på vektene og tren intervalltrening. Jeg kombinerte styrke og jogging i starten, men da jeg gikk over til intervaller på cardiotreningen syns ihvertfall jeg at resultatene på magen kom mye fortere! Så styrke + intervaller!

Har du noen boktips?
Jeg leser desverre ikke så mye, men de bøkene som har tatt meg med storm er disse bøkene(adlink). Fifty Shades of Gray gjør meg både forelsket, flau, redd og veldig spent … haha

Hvor mye mange dager i uken trente du i starten?
Varierte mellom 4-6 ganger i uken.smoothie3Spiser du frokost før du tar en morgenøkt?
Jeg er ikke noe glad i frokost tidlig om morgenen, så det blir som regel bare en stor kopp med kaffe og evt en frukt eller smoothie. Det første måltidet får jeg ikke i meg før 10-12. Sært, I know. 

Hva fikk deg til å begynne og trene?
Jeg følte meg ikke bra, var konstant slapp, sliten og deppa. Jeg var veldig misfornøyd med livsstilen min og bestemte meg og ta i et tak en gang for alle.

Tok det lang tid før du så resultater med treningen og før du så at kroppen din strammet seg opp etter du startet?
Merket og hørte av andre at det hadde skjedd forandringer etter 4 mnd ca, da begynte jeg og merke litt forskjell på klærnemen for eksempel. Men jeg så ikke forandringen tydelig selv, før det hadde gått 6 mnd. Så ting tar tid!!!

Tips til hva man kan spise på skolen eller jobben når man ikke har kjøleskap eller kantine?
Masse! Trykk her for å komme til mine bloggoppskrifter. Det aller meste kan lages hjemme og puttes i en matboks. Pannekaker, yoghurt med havregryn og bær, fruktsalater, knekkebrød og kokte egg, smøreost. You name it! Jeg pleier å ta med meg det som frister og legge matboksen i en pose. Så bryr jeg meg heller ikke så mye om det ikke er kaldt når det skal spises.collageFavorittreisemål?
Åh, det er jo så mange! Klarer ikke velge ett! Jeg har hatt det fint alle stedene jeg har reist til,  men jeg vil veldig gjerne oppleve New York, Miami og London. Ellers så har jeg en stor drøm om å få reise til Maldivene, Hawaii og noen måneder med safari og hjelpearbeid i Afrika.

Spiser du noen gang godteri?
Åjadda, jeg er egentlig en skikkelig godtemoms! Men forsøker å begrense inntaket til èn gang i uken. Noen ganger blir det mer, noen ganger mindre, men så lenge man tar alt med måte og er flink til vanlig tenker jeg ikke noe over det. Hvis ikke så har jeg jo funnet ut at man kan lage MASSE godt på en litt sunnere måte, og det hjelper jo. Men vil jeg ha sjokolade, kjøper jeg en sjokolade!

Kan du forklare hvordan du klarte å ordne vippene dine selv? Hvor du kjøpte det du trengte og pris?
Det kan jeg, men jeg tror jeg skal lage et ordentlig innlegg om dette litt senere, når jeg har fått det ordentlige vippelimet osv. Så kan jeg lage en video? Men vippene er kjøpt på Ebay av selgeren gladlashes og kostet rundt 250 kr for to pakker og frakt. Jeg trenger lim, to pinsetter og et speil.VIPP4Hvilken bil har du?
En liten, søt, hvit Toyota IQ !

Hvor mye kg tar du i baseøvelsene?
Nå er det jo mange øvelser du kan mene her da, så du får nesten spesifere spørsmålet litt. Men jeg tar 60 kg i knebøy akkurat nå :D

Hva synes du er mest effektivt for å forbrenne fett, rolig jogging i 9-10 km/t eller jogging oppe i 13 km/t?Funket slik jogging for deg, eller fikk du bedre resultater ved å løpe intervaller?
Jeg føler jeg fikk best resultater av og løpe intervaller. Med rask gange i 1 min, og løping i 1 min.. Men her er det jo mange muligheter. Skal jeg jogge ligger jeg helst på 9-10 km/t. Men skjer veldig skjeldent… Jeg elsker jo intervaller!

Hvis du løp/løper intervaller, kunne du tenke deg å fortelle litt om hvordan en typisk intervall-økt ser ut for deg? Favoritten er å gå raskt i 1 min (6-7 km/t) og deretter løpe i 1 min (12-15 km/t). Sånn holder jeg på i minst 20 min. Ellers så er liker jeg Gerilja-intervaller.

Har du noen alternativer til proteinpulver i oppskriftene dine? Mikrobrownie feks…
Jeg bruker skjeldent proteinpulver i maten, men jeg har lagd sjokoladegrøt, mikrobrownie og sjokolademousse. Trykk på linkene for og komme til oppskriftene.
sjokko-700x465