Hadde aldri trodd jeg skulle begynne å drikke kaffe. Men etter i går har jeg blitt helt hekta, så jeg startet dagen med en kaffekopp i dag også. Skal prøve å begrense meg litt da, for har en følelse av at det ikke er så bra for tennene. . . Men det er veldig godt ♥
Jeg bestemte meg for å løpe den samme runden som man løper på jentebølgen i dag, for å se åssen jeg ligger ann akkurat nå. Veldig uvant å løpe ute, med tanke på at jeg er vant til å se hvor fort jeg løper og hvor langt jeg har løpt til en hver tid på tredemøllen. Det gikk helt ok, men jeg er langt fra fornøyd. Jeg roet ned for å gå to ganger, og det skal jeg ikke ha noe av 6. Juni. Jeg klarte runden på 27 minutter, så jeg er rimelig fornøyd med tanke på at jeg løp den samme runden på ungdomsskolen, og da kom jeg i mål på 45 minutter. HERREMINHATT!! Jeg merker det hjelper å ha et mål med treningen faktisk! Det gir i hvert fall meg veldig mye motivasjon. Det hadde vært veldig gøy å klare runden på 20 min!

Da jeg var ferdig med løpingen, gikk jeg bort til treningssenteret for å trene litt styrke. Rumpe, biceps og triceps. Jeg trener stumpen to ganger i uken nå, fordi jeg føler det er den jeg må jobbe mest med om dagen. Den har tidligere gått i ett med beina, så det er en del å jobbe med for å si det sånn! Haha… Jeg fikk også de ansatte på Golds til å legge frem heftene til jentebølgen på disken, så nå satser jeg på at det blir kjempemange deltakere den 6. Juni!  Og det liker vi…